dodaj do ulubionych
ustaw jako stronę startową
poleć znajomemu
Strona główna | Aktualności | Property Management, Facility Management | Audyt, Certyfikat Energetyczny
Szkolnictwo | Szkolenia, Konferencje | Akty prawne | Galeria | Praca
Forum | Baza firm | Eksperci piszą | Wzory umów | Porady redakcyjne | Partnerzy | Współpraca | Zapytanie | Reklama | Kontakt |

Aktualności
Kompleks biurowy Ochota Office Park jest juz wynajęty w 57 procentach
Kompleks biurowy Ochota Office Park, zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich w zachodniej części biznesowego centrum Warszawy i kupiony na początku czerwca przez Grupę Adgar, jest już wynajęty w 57%. To ogromny sukces biorąc pod uwagę fakt, że od zakupu obiektu minęło dopiero 6 tygodni. Gdy nowy właściciel rozpoczynał proces wynajmu, kompleks był skomercjalizowany w niecałych 20%.
Od czasu zakupu kompleksu biurowego Ochota Office Park, który składa się z trzech budynków o całkowitej powierzchni najmu wynoszącej ponad 43 000 m2, nowy właściciel podpisał dwie umowy najmu łącznie na niemal 19 000 m2 powierzchni biurowej. Nazwy nowych najemców zostaną ujawnione, gdy już przeprowadzą się do swoich nowych biur. Właściciel obiektu rozpoczął współpracę ze znanym biurem projektowym Hermanowicz Rewski Architekci i zamierza wkrótce ujawnić plany modernizacji kompleksu.

„Mam ogromną satysfakcję z podpisanych przez nas umów. Te transakcje są wyjątkowe z wielu powodów. Prowadziliśmy negocjacje z najemcami już wtedy, gdy zamierzaliśmy kupić kompleks przy Alejach Jerozolimskich, ale formalnie nie byliśmy jego właścicielem. Obecnie jesteśmy w trakcie opracowywania planów co do przyszłości kompleksu, a już zyskaliśmy najemców, którzy doceniają jego funkcjonalność, wysoki poziom technologiczny i atrakcyjne położenie” – powiedział Eyal Litwin, dyrektor generalny Adgar w Polsce.

„Ochota Office Park to wyjątkowo ciekawy projekt. Grupa Adgar przyjęła strategię inwestowania w istniejący obiekt i zwiększania jego atrakcyjności dla najemców. Fakt, że tuż po zakupie nieruchomości ponad połowa kompleksu jest już wynajęta potwierdza, że to słuszny kierunek” – powiedział Rafał Wdowczyk, Zastępca Dyrektora Działu Powierzchni Biurowych w CBRE, reprezentujący przy tej transakcji Grupę Adgar.

Kompleks biurowy Ochota Office Park usytuowany w zachodniej części biznesowego centrum stolicy, składa się z trzech połączonych ze sobą budynków: budynku A o powierzchni najmu 11 740 m2, budynku B o powierzchni 17 160 m2 oraz budynku C o powierzchni 14 260 m2. Wszystkie trzy budynki tworzą dobrze wyposażony i funkcjonalny kompleks o całkowitej powierzchni najmu wynoszącej ponad 43 000 m2, którego poszczególne części mają od 5 do 7 kondygnacji nadziemnych. W sumie kompleks oferuje ponad 1100 miejsc postojowych w trzech garażach podziemnych oraz na parkingu przylegającym do budynków.

Wśród firm, które mają swoje siedziby w kompleksie biurowym o obecnej nazwie Ochota Office Park znajdują się m.in. Anwim, Covidien Polska, Garmin Polska, Geodis Logistics Polska, Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, bank Pekao S.A. oraz UPS.

Ze względu na ludzką skalę założenia oraz liczne udogodnienia, to jeden z najbardziej przyjaznych dla pracowników kompleksów biurowych w stolicy. Dzięki lokalizacji w odległości 5 min. jazdy samochodem od centrum Warszawy, zapewnia przy tym łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni. Umożliwiają dokonanie zakupów w pobliżu biura bezpośrednio po wyjściu z pracy, co pozwala zaoszczędzić czas na dojazdach. W pobliżu znajduje się także Park Szczęśliwicki z bogatą bazą dla rekreacji oraz uprawiania różnego rodzaju sportów, m.in. biegania, jazdy na rolkach, narciarstwa, pływania czy gry w koszykówkę.

Kompleks jako wieloletnia siedziba T-Mobile już obecnie spełnia wysokie wymagania w zakresie standardu dostępnej w budynkach infrastruktury technologicznej, w tym okablowania, podłączenia do niezależnych źródeł zasilania, dwóch agregatów prądotwórczych, UPS-ów czy dostępu do sieci bezprzewodowej. Po wprowadzeniu zmian przez Grupę Adgar w budynkach zostaną dodatkowo zastosowane najwyższej klasy rozwiązania IT. Eyal Litwin, dyrektor generalny Adgar w Polsce, uczynił zaawansowane technologie cechą wyróżniającą wszystkie projekty grupy. W Polsce zrealizowała ona m. in. kompleks Adgar w Centrum Biznesowym na Mokotowie w Warszawie, jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie i najlepiej wyposażonych kompleksów biurowych w stolicy. Grupa Adgar ma również na swoim koncie przykłady zakończonych sukcesem rewitalizacji istniejących obiektów biurowych (budynek 360o w Izraelu oraz Adgar Business Centre w Warszawie).

Informacja prasowa: Questia sp. z o.o. sp.k.
dodaj komentarz
śledź artykuł
Do artykułu nie dodano jeszcze komentarzy
Portal Zarządzania Nieruchomościami www.zarzadcy.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu.

Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.

Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym. Jeżeli na stronie widzisz błąd, napisz do nas.
Posadzki | Kolektory Słoneczne | Okna PCV | Balustrady | Łomianki | Glazurnik | Baza Firm | Administrowanie Nieruchomościami
Docieplenia Budynków | Chirurgia Plastyczna | Tworzenie stron WWW AgresivMedia
Tagi: kob | administracja nieruchomościami z katowic | kontrolą przewodów kominowych | eksploatacji budynków